Activitatile proiectului

Mareste caracterele

A1. Managementul si implementarea proiectului

A.1.1 Intalnirea echipei de management al proiectului.

A.1.2 Organizarea echipei de management

A.1.3 Monitorizarea si raportarea stadiului implementării proiectului

A.1.4 Auditul proiectului

 

A2. Achizitia bunurilor si serviciilor necesare implementarii proiectului

A.2.1 Stabilirea planului de achizitii

A.2.2 Pregătirea dosarelor de achizitii cu respectarea legislatiei în vigoare

A.2.3 Derularea procedurilor de achizitii

 

A3. Informare si publicitate proiectului

A.3.1 Conceperea materialelor informative

A.3.2 Tiparirea/multiplicarea materialelor informative

A.3.3 Organizarea evenimentului de lansare a proiectului

A.3.4 Dezvoltarea si intretinerea paginii web a proiectului

A.3.5 Promovarea proiectului

A.3.6 Organizarea unei conferinţe de finalizare a proiectului pentru diseminarea rezultatelor proiectului

 

A4 Dezvoltarea şi implementarea campaniilor de combatere a discriminarii persoanelor cu dizabilitati

A.4.1 Pregatirea strategiei, a campaniei si a materialelor suport necesare

A.4.2 Identificarea grupului tinta format din 240 angajati ai administratiei locale

A.4.3 Organizarea a 12 intalnirilor de informare si dezbatere.

 

A5. Furnizarea de servicii de informare si consiliere profesionala a persoanelor cu dizabilitati

A5.1 Pregatirea materialelor suport pentru informare si consiliere

A.5.2 Selectia grupului tinta

A.5.3 Furnizarea serviciilor de informarea si consiliere profesionala pentru 230 persoane cu dizabilitati

A.5.4 Selectia a 210 persoane din grupul tinta identificat care vor beneficia de furnizarea de programe de formare

 

A6 Furnizarea de programe de formare a competentelor pentru ocupatii in domeniul social si alte domenii relevante

A.6.1 Autorizarea partenerului ca furnizor de formare profesionala

A.6.2 Desfasurarea programelor de formare profesionala

A.6.3 Evaluarea si certificarea participantilor la programele de formare profesionala

 

Act 7 Formare profesionala si organizarea grupurilor de lucru pentru actori relevanti pe piata fortei de munca: adminstratia locala, angajati, angajatori, AJOFM

Act 7.1 Organizarea unui curs de specializare in domeniul consilierii pentru 28 de angajati din adminstratia publica locala

Act 7.2 Organizarea unui grup de lucru cu reprezentantii adminstratiei locale, angajatorilor, furnizorilor de medicina muncii, AJOFM

Versiune audio

 

Intrati in sectiunea audio a siteului unde puteti asculta materialele publicate. Fiecare material poate fi activat prin simpla apasare a butonului play.

 

Mai mult...